شرایط استفاده

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود اعم از آدرس دقیق پستی، کد ملی، شماره همراه و شماره ثابت در وبسایت نُوا کامپیوتر ثبت نام کرده باشد و خواهان استفاده از خدمات آن باشد.
 
نُوا کامپیوتر در تمامی ساعات و روزهای هفته به کاربران خود امکان ثبت سفارش را می‌دهد. همچنین فرآیند پردازش و ارسال سفارشات تنها در روزهای کاری به معنای روزهای غیر از تعطیلات رسمی کشور ایران امکان پذیر است.
 
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
 
در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود می‌پذیرد که نسبت به انجام تراکنش‌های مالی در خصوص عودت وجه خرید‌های انجام شده از نُوا کامپیوتر، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت‌های قانونی در این خصوص را می‌پذیرد.

در صورتی که سفارشی نیازمند عودت وجه باشد و بین شماره کارت مورد استفاده جهت واریز وجه سفارش و شماره کارت اعلام شده از سوی مشتری جهت عودت وجه، مغایرتی وجود داشته باشد، لیون کامپیوتر مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به شماره کارت اول واریز خواهد نمود.
 
فروشگاه نُوا کامپیوتر این اختیار را دارد تا بدون اطلاع قبلی، فروش محصولات خود را به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، متوقف کند.
 
فروشگاه نُوا کامپیوتر این حق را دارد تا در صورت وجود هر گونه مشکلی در موجودی کالا و یا ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، سفارش مشتری را بلا اثر کرده و وجه دریافتی را طی حداکثر 72 ساعت به حساب اعلام شده توسط مشتری که کاملا باید از لحاظ نام و مشخصات، با مشخصات حساب مبدا تطابق داشته باشد، عودت دهد.
 
تمامی مشتریان و کاربران باید پیش از ثبت سفارش، اطلاعات محل سکونت و محل تحویل سفارش را به طور کامل و دقیق تکمیل کنند و در صورت هرگونه فقدان و یا مشکلی در آدرس، ایمیل، کد ملی و شماره تماس، در جهت حفظ دقت ارسال سفارشات، محصول تا پیش از اصلاح ایرادات قابل تحویل نخواهد بود.
 
با توجه به ثبت سیستمی تمامی سفارشات در فروشگاه نُوا کامپیوتر، امکان ویرایش و یا تغییر و یا صدور فاکتور مجدد پس از ثبت سفارش وجود ندارد.
 
تحویل سفارش در اماکن عمومی نظیر هتل، رستوران، باشگاه و ... امکان‌پذیر نیست.
 
در صورتی که شما یک محصول را به سبد خرید اضافه می‌نمایید، این موضوع به هیچ عنوان به معنای رزرو کالا برای شما نیست و تنها در صورت ثبت نهایی سفارش، فروشگاه نُوا کامپیوتر می‌تواند محصول را برای مشتری تامین کند.
 
در صورت وجود مشکل در تامین قطعات سیستم خریداری شده، فروشگاه نُوا کامپیوتر وظیفه دارد موضوع را به اطلاع مشتری رسانده و مبلغ سفارش را تا حد اکثر 72 ساعت به حساب مشتری عودت دهد. مشتری پس از این مرحله می تواند در صورت تمایل، کالا و یا سیستم دیگری را سفارش دهد.
 
در صورت پرداخت بیعانه برای خرید سیستم‌ها، اگر مشتری سفارش خود را کنسل کند، بدلیل باز شدن پلمب قطعات، ۲۰ درصد از ارزش محصولات به عنوان خسارت از بیعانه برداشت می‌شود. 
 
فروشگاه نُوا کامپیوتر در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان عزیز در سرتاسر ایران، نهایت تلاش خود را می‌کند تا با بهره‌گیری از بروزترین شیوه‌های بسته بندی کالا، سفارش را استاندارد و ایمن به دست مشتری برساند، با این حال در صورت بروز هرگونه حادثه و مشکلی در حین فرآیند حمل و نقل و تحویل کالا، مسئولیت آن بر عهده شرکت حمل و نقل است. همچنین فروشگاه نُوا کامپیوتر در راستای جبران خسارت، تلاش می‌کند در کنار مشتری باشد و در طی کردن فرآیند اداری دریافت خسارت، به مشتری کمک کند، هر چند در این زمینه هیچ مسئولیت حقوقی شامل فروشگاه نُوا کامپیوتر نمی‌شود.
 
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت نُوا کامپیوتر و یا فاکتور خرید است.
 
فروش محصولات نُوا کامپیوتر تنها از طریق وبسایت novacomputer.ir انجام می شود و امکان فروش حضوری محصولات وجود ندارد.
 
قوانین مربوط به ارسال و برگشت کالا از طریق لینک زیر مطالعه شود.
 
قوانین مربوط به حریم خصوصی از طریق لینک زیر مطالعه شود.
 
قوانین مربوط به شرایط گارانتی از طریق لینک زیر مطالعه شود.