ارسال و برگشت کالا

فروشگاه نُوا کامپیوتر سیستم های خریداری شده مشتریان عزیز را از راه های زیر ارسال می کند:
1- پیک درون شهری (شهر تهران)
2- تیپاکس
3- چاپار
4- پست پیشتاز
 
لطفا اطلاعات کاربری، آدرس و شماره تلفن خود را به طور دقیق وارد نمایید تا ارسال بدون مشکل و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. در صورت هرگونه فقدان و یا مشکلی در آدرس، ایمیل، کد ملی و شماره تماس، در جهت حفظ دقت ارسال سفارشات، محصول تا پیش از اصلاح ایرادات قابل تحویل نخواهد بود.
 
فروشگاه نُوا کامپیوتر در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان عزیز در سرتاسر ایران، نهایت تلاش خود را می‌کند تا با بهره‌گیری از بروزترین شیوه‌های بسته بندی کالا، سفارش را استاندارد و ایمن به دست مشتری برساند، ضمن این که مرسوله ها تا زمان رسیدن به مقصد دارای بیمه و جبران خسارت از طرف شرکت کالا رسان می باشند. با این حال در صورت بروز هرگونه حادثه و مشکلی در حین فرآیند حمل و نقل و تحویل کالا، مسئولیت آن بر عهده شرکت حمل و نقل است. همچنین فروشگاه نُوا کامپیوتر در راستای جبران خسارت، تلاش می‌کند در کنار مشتری باشد و در طی کردن فرآیند اداری دریافت خسارت، به مشتری کمک کند، هر چند در این زمینه هیچ مسئولیت حقوقی شامل فروشگاه نُوا کامپیوتر نمی‌شود.
 

از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید. پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است.
با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمام مرسوله‌ها توسط نُوا کامپیوتر، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است .

در صورت تمایل به مرجوع سیستم خریداری شده، بسته بندی سیستم باید پلمپ بوده و سیستم استفاده نشده باشد. بازه قابل قبول برای مرجوع سیستم خریداری شده 7 روز پس از دریافت سیستم می باشد. لازم است کارتن و جعبه اصلی قطعات به همراه تمامی متعلقات همراه (کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام، شماره سریال) نگهداری شود و از دور ریختن آن‌ها جداً خودداری شود. لطفا راه های ارسال به فروشگاه نُوا کامپیوتر را با پشتیبانی هماهنگ نمایید.
 
در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود می‌پذیرد که نسبت به انجام تراکنش‌های مالی در خصوص عودت وجه خرید‌های انجام شده از نُوا کامپیوتر، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت‌های قانونی در این خصوص را می‌پذیرد.
 
قوانین مربوط به شرایط استفاده از طریق لینک زیر مطالعه شود.
 
قوانین مربوط به حریم خصوصی از طریق لینک زیر مطالعه شود.
 
قوانین مربوط به شرایط گارانتی از طریق لینک زیر مطالعه شود.