اشتراک گذاری
سیستم نسل 13 گیمینگ Nova Platinum V2

سیستم نسل 13 گیمینگ Nova Platinum V2 13th Gen Nova Platinum Computer V2

پردازنده: Core i9 13900K
کارت گرافیک: RTX 4090
رم: DDR4 32GB 3600MHz
چیپست مادربورد: Z690
قاب کیس: O11-Dynamic-XL-ROG

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: N13-PTV2

سیستم Platinum

۲۲۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان
مشخصات فنی کامل این سیستم در تب "مشخصات" قابل مشاهده است.
 
توجه: با توجه به این که قیمت این سیستم بالای 100 میلیون تومان میباشد، امکان خرید از طریق درگاه پرداخت پیشفرض وجود ندارد. برای خرید این سیستم لطفا با پشتیبانی نُوا کامپیوتر در ارتباط باشید تا جهت تسویه حساب راهنمایی های لازم برای شما انجام شود.
 
توجه: تمامی قطعات این سیستم امکان تغییر و شخصی سازی دارند. لطفا برای شخصی سازی با پشتیبانی نُوا کامپیوتر در ارتباط باشید.
 
 
سیستم نسل 13 گیمینگ Nova Platinum V2 از پردازنده Intel Core i9 13900K با 24 هسته (8 هسته P و 16 هسته E) و 32 رشته بهره می برد. این پردازنده عملکردی بی نظیر و فوق العاده دارد و یکی از قوی ترین پردازنده های تولید شده شرکت اینتل تا به امروز میباشد. این پردازنده با توجه به مصرف برق بسیار بالای آن، نیاز به خنک کننده حرفه ای برای دفع حرارت تولید شده آن دارد. این پردازنده در کنار مادربورد با چیپست Z790 مدل TUF Gaming از برند ASUS ترکیبی فوق العاده میسازد و امکان استفاده از حد اکثر قدرت آن امکان پذیر خواهد بود. همچنین این مادربورد دارای اتصال بی سیم (WIFI) داخلی میباشد. خنک سازی این پردازنده بر عهده خنک کننده مایع 360 میلیمتری مدل ROG RYUJIN III 360 از برند معتبر ASUS است که علاوه بر ظاهر زیبا و نورپردازی ARGB، عملکردی عالی در نگه داشتن این پردازنده فوق العاده پرمصرف در دماهای قابل قبول دارد.

این سیستم از کارت گرافیک RTX 4090 شرکت انویدیا با 24 گیگابایت حافظه گرافیکی استفاده می کند و مدل Trinity OC آن از شرکت Zotac برای این سیستم انتخاب شده است که  دوام، کیفیت، خنک سازی و بهبود عملکرد مناسبی را در عین مقرون به صرفه بودن نسبت به اکثر برندها به ارمغان می آورد. این کارت از آخرین سری معرفی شده انویدیا یعنی RTX40 انتخاب شده و قدرتمند ترین کارت گرافیک دنیا تا این لحظه به شمار میرود که در کنار قدرت پردازشی خام فوق العاده بالا، از DLSS3 نیز پشتیبانی میکند که میتواند FPS و تجربه شما در گیم را به طرز قابل توجهی بهبود ببخشد.
 
 
برای این سیستم رم دو کاناله مجموعا 32 گیگابایت مدل VENGEANCE RGB Black از برند Corsair قرار داده شده که از وظایف کاربری این سیستم و گیمینگ به خوبی بر می آید و حتی برای بازی های سنگین که در آینده عرضه خواهد شد نیز مناسب میباشد. اس اس دی برند Samsung مدل 990 Pro از نوع M.2 NVME با حافظه 2 ترابایتی وظیفه تامین سرعت سیستم و لود بازی ها را بر عهده دارد که خیال شما را از بابت دوام و کیفیت نیز راحت خواهد کرد.
 
پاور 1200W این سیستم از برند ASUS TUF با استاندارد GOLD بسیار قابل اطمینان، با کیفیت و پایدار بوده و به خوبی سیستم را برای ارتقا های آینده آماده میکند. قاب کیس فوق العاده و زیبای مدل O11-Dynamic-XL-ROG Black از برند پر آوازه LIAN LI با طراحی خاص و به روز است که از جمله مزیت های این سیستم به شمار میرود که از مزایای آن می توان به دوام و کیفیت مناسب، گردش هوای مطلوب، جاداری بی نظیر و نورپردازی ARGB آن اشاره نمود.

در نمودار زیر، عملکرد حدودی این سیستم را در بازی های محبوب در رزولوشن 2160p (4K) و با تنظیمات گرافیکی مختلف مشاهده خواهید کرد:
 
پردازنده (CPU) Intel Core i9-13900K Tray
خنک کننده پردازنده ASUS ROG Ryujin III 360 ARGB
کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX4090 24GB Trinity OC
مادربورد ASUS TUF Gaming Z790-PLUS Wifi D5
رم Corsair VENGEANCE RGB Black 32GB 16GBx2 6200MHz CL36 DDR5
SSD / M.2 SAMSUNG 990 PRO 2TB
هارد دیسک ------
فن اضافه کیس DeepCool CF 120 PLUS ARGB 3 in 1 x 2
پاور (منبع تغذیه) ASUS TUF GAMING 1200W Gold Full Modular
قاب کیس LIAN LI PC-O11-Dynamic-XL-ROG Black Mid Tower
کابل اسلیو LIAN LI STRIMER PLUS V2 ARGB 24 PIN
کابل اسلیو LIAN LI Strimer Plus V2 ARGB 8 PIN
اتصال بی سیم (WiFi) دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها